markedsføringstjenster

MARKEDSFØRING

Å bygge et fungerende konsept for en merkevare eller en tjeneste krever interaksjon mellom ulike plattformer. 

HVA KAN JPG GJØRE?

Hvordan bygge merkevaren?

Å bygge et fungerende konsept for en merkevare eller en tjeneste krever interaksjon mellom ulike plattformer. Hele poenget er å tilpasse en ide som skiller deg fra konkurrentene. Å lykkes med en god markedsføringsstrategi blir mer og mer kompleks. Du skal lykkes med å kommunisere både på tradisjonelle og digitale medier og du skal ha verktøy for å kunne gjennomføre prosessen. Hjemmesidene er fortsatt et viktig vindu ut mot kundene, og med en applikasjon kan du gi brukerne dine helt unike muligheter til å utnytte dine tjenester. Ofte handler det om å ta i bruk tjenester du allerede har og sy de sammen slik at du får en råd tråd igjennom all markedsføring. 

RÅDGIVNING

Vi har erfaringen til å kunne anbefale en markedsmiks på tvers av medier. Vi kan dermed sikre en målrettet og kostnadseffektiv kommunikasjon som øker avkastningen på markedsbudsjettet. Dette vil gi en helhetlig merkevareopplevelse og en datadrevet og målrettet mediemiks. VI harr den kompetansen som skal til for å gi en balanse mellom langsiktig merkevarebygging og kortsiktig salgseffekt. VI sørger dermed for en kontinuerlig optimalisering av investeringene dine i mediebudsjettet.

LOJALITETSPROGRAM

Å bygge et lojalitetsprogram handler om å skape et system som motiverer kunder til å handle igjen, - jo mer kjøp jo bedre vilkår eller fordeler får du i form av rabatter eller poeng. Målet kan ære kortsiktig - handle mer nå, eller langsiktig - tenk på oss neste gang du skal ha et nytt kjøkken, bil, mm..samtidig som det styrker relasjonen mellom merkevaren og kundene.

DIGITAL STRATEGI

Enten du skal øke salget, bygge merkevare, rekruttere ansatte eller kutte kostnader – du lykkes best med klart definerte målsetninger og strategier. Vi har over mange år opparbeidet oss en kombinasjon av egne digitale verktøy og lang erfaring slik at vi raskt, effektivt og målrettet kan utarbeide en fungerende digital strategi for ditt produkt. Vi kan dermed gi deg en målrettet og skreddersydd løsning for din virksomhet tilpasset ditt budsjett.

TRADISJONELLE MEDIER​

Selv om digitale medier dominerer markedsføringen i dag så spiller tradisjonelle medier en viktig rolle. Tradisjonelle medier har fremdeles en høy tillit og en stor tyngde i kommunikasjonen. Tradisjonelle medier fungerer veldig bra i forhold til nasjonale merkevarer, offentlige kampanjer eller der hvor avsender har en bred målgruppe. I tillegg så er markedsmiksen mellom både tradisjonelle og digitale meded en viktig kombinasjon for å lykkes med en helhetlig kombinasjon. Vi har bakgrunn fra begge medier og har erfaringen og kompetansen til å se helheten til å utarbeide den den beste markedsmiksen.

RESEARCH OG INNSIKT

Grunnleggende for hvordan du skal lykkes med markedsføringen er å gjennomføre en god foranalyse hvor du setter deg inn i produktet og de verdier forretningsvirksomheten representerer. Basert på dette kan du sette opp en markedsstrategi, få innblikk i konkurransesituasjonen, gjennomføre testinger og målinger av kampanjen slik at du stadig kan tilpasse den og spisse den for optimal effekt. JPG har lang erfaring med å gjennomføre strategier fra start til slutt.