LØSNINGER FOR SAMARBEID

Avansert groupware

Vi kan levere en modifisert utgave av Nextcloud med som har en langt mer omfattende kontorstøtte pakke en f eks Microsoft 365 eller Google Workspace.

Mailklient

Er en avansert mailklient med alle funjsjoner som du skulle ha behov. Klienten har støtte for MIME- og HTML meldinger, flere avsenderidentiteter. Fullstendig adressebok med grupper, støtte for stavekontroll, maler for standard svar, feriestengning med automatisk svar, mm

KONFERANSE / SAMTALE

Konferanse modulen er kanskje den mest avanserte konferanse modulen i markedet. Noen av fordelen med bår konferansemodul er ende til ende kryptering, del konfidensielle dokumenter og notater, samtale mellom private, lokale og ekstern brukere, sette opp prosjektgrupper som er åpne for medlemmene, mulighet for webinars og presentasjoner og innebygd prosjekt styring.

GROUPWARE

Groupware integrerer kalender, kontakter, e-post og andre produktivitetsfunksjoner for å hjelpe deg med å få arbeidet gjort raskere, enklere og på dine premisser. Systemet er veldig intuitivt og er tilpasset for at du skal kunne gjennomføre alle arbeidsoppgavene med et og samme system.

FILDELING

Du kan lagre alle dine data trykt, sikkert og kryptert i systemet. Filene kan deles med kollegaer og eksterne kunder og samarbeidspartnere. Filene kan deles kontinuerlig eller midlertidig. Du kan angi hvor lenge de skal deles og ved utløpsdatoen vil ikke lengre eksterne ha tilgang til filene. Du kan laste ned en klient for både Windows, Mac, IOS og android slik at du kan jobbe med filene lokalt på maskinen og deretter synkronisere de tilbake til server. Du kan også koble til eksterne lagringssystemer hvis dere har lokale disker f eks sharepoint disjer dere vil samle på et sted. 

SKREDDERSYDD

Vi kan tilpasse systemet slik at det er 100% tilpasset til deres behov og bransje. Vi setter opp menyer og applikasjonene som dere trenger og fjerner alt annet unødvendig støy som dere eller har behov for i deres daglige virke. Systemet vil ble skreddersydd for dere og vil dere være langt mer effektiv i bruk enn de andre proprietære systemene som Google Wordspace, Microsoft 365, og lignende.